قوانین و مقررات هاستینگ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
مقدمه :
با توجه به نیاز های بازار بر آن شدیم تا وارد عرصه سرور های مجازی که به اختصار VDS نامیده شود شویم و بخشی از این بازار بزرگ نو پا را بر عهده گیریم . همانطور که تابعیت از قوانین در هر جامعه ای اصل بقای دموکراسی عمومی است ما نیز برای ایجاد این دموکراسی و ارتقای سطح کیفی کار خود بر آن شدیم قوانینی را وضع کرده تا شاهد روند رو به رشد کیفیت و خدمات خود باشیم . در زیر بخشی از قوانین وضع شده تا کنون را خواهیم آورد و از شما دوست و همکار یا کاربر عزیز خواهشمندیم به این قوانین با قاطعیت تمام جامه عمل بپوشانید تا ضامن به سود رسیدن خدمات خود و هچنین استفاده از یک بستر کاملا مطمئن باشید .
با تشکر گروه برنامه نویسی رونکس
قوانین :
1 : استفاده از این سرویس های برای مقاصد جاسوسی ، تروریستی ، مغایر با حقوق بشر و همچنین قوانین جاری میهن عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جایز نیست و در صورت مشاهده طبق نظر مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.
2 : سرور ها از کشورهای مختلفی می باشند که ، تابعیت از قوانین جاری کشوهای میزبانی الزامی بوده و در صورت زیر پا گداشتن این قوانین و اعلام شکایت از طرف مراجع ذیصلاح آن کشور سرور کاربر خاطی مسدود شده و همچنین تصمیم گیری در باره وضعیت نهایی آن با هماهنگی با مراجع مربوطه خواهد بود .
3 : استفاده از سرویس های تورنت ها ، لیچر ها ، زیر پا گذاشتن حقوق کپی رایت و موارد مشابه فقط در سرورهای امریکا ممنوع بوده و در صورت مشاهده سرور کاربر متخلف مسدود خواهد شد. همچنین کرک در سرویس های Roonx ممنوع می باشد.
4 : ارسال اسپم و پورت اسکن کردن دیگران توسط این سرور ها ممنوع است و همچنین نباید هیچ ویروسی روی هارد سرور کاربر ذخیره شده باشد و نباید در هیچ شرایطی هیچ ویروس یا بد افزاری را به هر دلیلی اجرا نمود . در صورت مشاهده طبق نظر مدیر برخورد خواهد شد.
5 : کاربر موظف است امنیت سرور خود را تامین نماید و پیشنهاد میدهیم تمام پورت های غیر کاربردی خود را ببندید تا شاهد بالارفتن کیفیت و همچنین اطمینان از پایداری سرور شوید . لازم به ذکر است در هنگام سفارش سرویس های تحویل آنی برای دریافت سرویس مد نظر خود به صورت آنی در فرم سفارش از رمز عبور complex مخلوطی از ( اعداد حروف کاراکتر ) استفاده کنید تا سفارش شما به صورت خودکار ارسال شود.
6 : کاربر موظف است نهایت 2 روز قبل از اتمام قرارداد هزینه تمدید قرارداد را پرداخت نماید . در صورت پرداخت نکردن هزینه ذکر شده بلا فاصله بعد از اتمام قرار داد سرور تمدید نشده مسدود و حذف خواهد شد لازم به ذکر است مبالغ پرداخت شده خرید و تمدید سرویس قابل بازگشت نمی باشد
7 : در اکانت های عادی پروسه پشتیبان گرفتن از اطلاعات سرور به عهده خود مشتری بوده و گروه هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاعات کاربران ندارد. در صورت نیاز به پشتیبان روزانه ، هفتگی یا ماهانه باید قرارداد مربوطه را با هماهنگی کارشناسان و با تایید مدیر مربوطه تکمیل نماید تا مراحل توسط کارشناسان ما انجام شود.
8 : در صورت وجود هرگونه تخلف دیتاسنتر به علت عدم توجه اغلب مشترکین به ایمیل های ارسالی برای جلوگیری هرگونه مسدود شدن سرورها سرویس متخلف بدون اطلاع قبلی مسدود ! و چنان چه سرویس کاربر به دلیل تخلف از موارد آورده شده یا امثال آن مسدود یا حذف شود به دلیل خدشه ای که به سرور های ما وارد آورده است نزد مرکز داده قابل برگشت نخواهد بود ( در صورت همکاری دیتاسنتر با دریافت جریمه ی 10 هزار تومانی سرویس مشترک مجددا باز خواهد گشت و در صورت تکرار تخلف سرویس مسدود غیر قابل بازگشت خواهد شد)
9 : تعهد نصب سیستم عامل فقط یک بار با گروه بوده و بعد از آن هیچ گونه تعهد ملزمی به انجام اینکار نخواهیم داشت همچنین امکان ارائه سرویس میکروتیک بر روی سرور ایران وجود ندارد . لازم به ذکره اگر در ماه حتی چند بار هم برای کاربر سیستم عامل رایگان نصب شود صرفا برای همکاری با کاربر بوده و این یک وظیفه نبوده است .
10 : انجام نصب و تنظیمات تمام برنامه های درون سیستم اعم از وب سرور ، فایل سرور ، مدیریت سرور ، پنل هاست و غیره به عهده مشتری بوده و اصولا سرور ها مدیریت نشده تحویل داده میشوند . مانند ماده 10 نصب این برنامه ها توسط کارشناسان ما صرفا برای همکاری هرچه بیشتر با کاربر بوده و هیچ گونه مسئولیتی برای ما در قبال کار انجام شده نخواهد آورد .
11 : تحویل سرور ها در صورت امکان در کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد البته زمان حداکثر آن برای سیسستم عامل های پیشفرض ارائه شده توسط ما 24 ساعت است ، همچنین برای سیستم عامل های دیگر 48 ساعت در نظر گرفته شده است و چنان چه در زمان های ذکر شده ارسال مشخصات انجام نپذیرد مدت زمان تاخیر به فاکتور مشتریاعمال خواهد شد ، لذا حتما این موضوع رو به واحد فروش اعلام فرمایید.
12 : این قوانین ثابت نبوده و مانند هر نظامی در صورت نیاز مفاد آن حذف ، اصلاح و یا اضافه خواهد شد . کاربر موظف است همواره از طریق وب سایت گروه اخرین قوانین را مشاهده وبه آن عمل نمایید .
13 : در صورتیکه مشکلاتی برای شرکت برنامه نویسی رونکس پش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این شرکت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که شرکت به مشتری ارائه میدهد، گردد، این مورد از عهده مسئولین شرکت خارج میباشد از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره های مخابراتی، پدیده های مخرب جوی، اشكالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شركتهای خارجی فراهم كننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به كارگیری اینترنت در خارج یا داخل كشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شركتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تحریم های بین المللی ، تغییرات در قوانین و بوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از عهده شرکت برنامه نویسی رونکس باشد را اشاره نمود .
14: تمامی سرویس ها UNMANAGED میباشند بدین معنی که کانفیگ های داخلی سرور بر عهده کاربر بوده . همچنین در صورت خرابی سرویس توسط مشترک به مشتری کنسول داده میشود و سپس میتواند نسبت به رفع مشکل خود به راحتی اقدام نماید در غیر این صورت در صورتی که مشتری میخواهد توسط ما انجام گردد هزینه ی 5 تومانی در بر خواهد داشت ( در مورد مانت کردن ایزوی مورد نظر مشتری در ماه فقط یک بار میتواند ایزوی درخواستی رو به پشتیبان ارائه داده که انجام گردد )
با تشکر ( در صورت موجود بودن شرایط بند 1و2شامل حال این سری مشترکین خواهد شد )
15 : لطفا در نظر داشته باشید ادب در همه جا یک شرط هستش و آن طوری که دوست دارید با شما برخورد شود با پشتیانان و پرسنل تیم برنامه نویسی رونکس برخورد کنید ، گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی از مشترکین به دلایل مختلف به بدترین شکل ممکن با پشتیبانان برخورد میکنندکه لازم به ذکر است صورتی که بی احترامی صورت گیرد. قرارداد لغو و منجر به قطع دسترسی سرور خواهد شد.
16: در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بسیار دقت کنید که مشکلتونو تا اخرین لحظه با خود شرکت برنامه نویسی رونکس رایزنی های لازم رو انجام بدید در صورتی که جواب نگرفتید میتونید در هر جای که خواستید مطرح کنید به صورت عمومی یا خصوصی اما در صورتی که رایزنی ها لازمه انجام داده نشده و اقدام به حاشیه کشیدن برنامه نویسی رونکس در انجمن ها نموده اول سرویس فرط خاطی درجا حذف و سپس در انجمن ها موضوع را پیگیری خواهیم کرد چرا که حرکت این فرط خاطی منجر به از بین رفتن وقت پرسنل رونکس برای توجیه کردن مشکل در انجمن ها خواهد شد با توجه به اینکه سفارشات زیادی روی کار داریم و زمان برای ما بسیار محدود هستش سرویش شخص خاطی فورا مسدود خواهد شد.
17: در صورتی که در حساب مشترک سرویسی به اشتباه وجود دارد و یا اشتباهاتی رخ داده سریعا مشتری باید تیم برنامه نویسی رونکس رو مطلع نمایید تا نسبت به تصحیح موارد یاد شده اقدامات لازم انجام گیرد در غیر این صورت در صورت بروز هرگونه از دست رفتگی اطلاعات هیچ مسئولیتی متوجه برنامه نویسی رونکس نخواهد بود
18: مشترک موظف است در هنگام ثبت نام تمامی مشخصات صحیح خود را وارد نموده که در شرایط مورد نیاز به طور سریع بتوان با انها ارتباط برقرار کرد ، در غیر این صورت از ارائه سرویس معذور هستیم و هزینه ی پرداخت شده غیر قابل بازگشت خواهد بود
19: مشتری بایستی هنگام ارتباط با ما ، حتما فارسی نوشته و از نوشتن زبان فینگلیش خودداری فرماید. در غیر این صورت به این درخواست ها رسیدگی نخواهد شد
20: فرکانس پردازشگر هر سرور مجازی به شرط مصرف منصفانه که اختلالی بر روی عملکرد و کیفیت دیگر مشترکین نگذارد، کاملا آزاد می باشد. اما در صورتی که مشترک به تنهایی در مدت زمانی طولانی به صورت مداوم پردازشگر سرور در اختیار گیرد با توجه به تعهداتی که نسبت به حفظ کیفیت مشترکین خود داریم ،فرکانس متناسب با پلن خریداری شده کاربر لیمیت خواهد شد
تبصره یک :
روزها و ساعات آورده شده در این قوانین طبق تقویم جاری شمسی کشور عزیزمان ایران و همچنین کشور آمریکا بوده و تعطیلات رسمی دو کشور به مدت زمان انجام کارها از طرف ما اضافه خواهد کرد .
تبصره دو :
موارد آورده نشده در این قوانین طبق نظر مدیر ارشد بررسی و قوانین مربوط به آن مورد تا حد امکان متشابه به قوانین آورده شده در بالا خواهد بود و خط مشی آنها را دنبال خواهد نمود.